Prayer for Light and Love by Andrea InEssenz

The Prayer for Light and Love by Andrea InEssenz

This powerful prayer was written by the Mystic Andrea Regina Katharina to unite as many people as possible in a collective prayer for peace and a better world.

The intention is, that a great numer of people join in this prayer circle – individually or in groups – every Sunday at 7 pm (local time) to pray together with heart and soul.

Please spread this information to as many people as possible, so that the power of the prayer can multiply. The more people participate in this global prayer circle, the sooner the world can become peaceful and hatred and violence will deminish.

Join in! and initiate, share, translate and help to spread this global prayer – Thank you!

You can also download or view the prayer in the English version.

The Prayer for Light and Love

Lord, our God, our eternal light our eternal flame that nourishes our souls. We open our mind, our spirit and our soul to You, who gives us love and light, through Your eternal blessing and unites all our soul’s in Christ.

Praised are You, who guides us with Your mercy and leads us to peace.

Our hearts are calm in a state of silent surrender trusting in Your love and guidance.

We thank You for this creation and for all the blessings You are constantly giving to us.

We thank You for the brilliant thoughts, sweet moments and loving feelings received through the Holy Spirit in our lives.

May the light of Your wisdom enlighten the minds of all people.

May Your truth shine in all souls, and Your love flow through all hearts, so that all people can enter the world of LOVE and realize that all life comes from You, may we bow down together all people as one and praise Your name.

May You strengthen all the leaders in this world to embrace the principles of brotherly love, charity and truth and act on Your behalf. May they unveil the divine plan so that all may see and bring it to action.

Spread Your blessing on all of us, as we cannot create and live in full truth and integrity without being touched by You.

Feed all people with the powers of Your “Eternal Love”.

Send us Your joy and peace every day, so that our world becomes a symphony of love. May the Spirit of Christ spread in us and take action through all souls.

We bow to you, the Father, the Son and the Holy Spirit in humility and gratitude.

So be it.

Be blessed

Andrea Regina Katharina

Copyright by Andrea Regina Katharina InEssenz.

By naming the author, you can copy and pass on this powerful prayer.

Sign In for Andrea’s MIT-TEILUNG

Wir gehen achtsam mit deinen Daten um und teilen sie mit niemanden, es sei denn es gibt eine gesetzliche Auflage hierzu. Einzelheiten siehe unter: Lies unsere Datenschutzerklärung.

„Durch die Begegnungen, sei es in Einzelsitzungen, Gruppensitzungen oder Segnungen, wurde mir auf allen Ebenen geholfen, das abzugeben, was auf mir lastet, und das aufzunehmen, was für mich bereitsteht. Dies bedeutet, dass ich meinen eigenen Weg korrigieren darf, auf dem ich von dem göttlichen Weg, wie Gott ihn vorsah, abkam.“

Jonas K.

Als ich zu Andrea kam, war ich in der tiefsten Krise meines Lebens angekommen. Andrea hat mich dann die Liebe Gottes spüren lassen und in mir wieder das Licht angezündet.
Durch sie fließt eine so große Kraft, die uns Menschen in die Heilung bringen darf – das können wir mit dem Verstand nicht begreifen. Andrea hat die wundervolle Gabe die Liebe Gottes für die Menschen erfahrbar zu machen.

 

 

Stefanie B.

„Nach meinem Skiunfall konnte ich kaum die Hand bewegen noch heben. Laut Ultraschall und Untersuchung durch einen Orthopäden sei eine Sehne durchtrennt und eine OP notwendig. Du hast mich während unserer Einzelbegegnung gebeten, erst ein MRT machen zu lassen, da du erkannt hast, dass die Einschränkung anderer Natur ist. Was soll ich sagen: Die Ärzte wollten mich operieren, doch es ist so, wie du es gesagt hast und durch das Ergebnis des MRT bestätigt wurde. Ich bin so happy und glücklich, dass die geplante OP nun nicht stattfinden muss und danke dir für deine Unterstützung, Liebe und Heilung, denn kurze Zeit nach meiner Heil-Behandlung durch dich, ließen meine Schmerzen nach. Danke, dass durch dich die Wahrheit in uns Menschen sichtbar wird.“

Dorothea P.

„Ich war auf der Suche nach mehr Sinn in meinem Leben, nach Frieden und dem Gefühl, am richtigen Ort zu sein. Nach unzähligen Büchern wollte ich nun Menschen finden, die das alles schon in sich tragen und mir helfen können, es selbst direkt zu erfahren.

Als ich Andrea zum ersten Mal begegnet bin, hat sie gar nicht viele Worte gemacht, sondern für mich den Raum geöffnet, dass ich spüren konnte.“

Beate B

Schreibe uns, welche Erfahrungen du z.B. durch ein Gebet, eine Botschaft oder ein Video von Andrea gemacht hast.